Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   Het Hongarije Nieuwsblad                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad

woensdag 1 mei 2013

Tulipécs IV - Foto's - Tulipécs V

Beste Hongaarse Nederlanders!

Terwijl gisteren de troonwisseling zich afspeelde in Amsterdam (en ik deze live kon volgen op mijn laptop), staan in Pécs de tulpen in bloei - of nabloei inmiddels, daar de lente wel erg warm en plots heeft ingezet dit jaar. Een goed moment in ieder geval om alle donoren van Tulipécs IV ook namens de inwoners van Pécs nogmaals hartelijk te bedanken, maar ook om in beelden rekenschap af te leggen van wat er met het ingezamelde geld gebeurd is.

Tegelijk kijk ik naar de toekomst: gaan we gezamenlijk verder met Tulipécs? Vindt ook U de actie de moeite waard, die inmiddels als een mooie traditie gevoeld en gewaardeerd wordt hier in Pécs, ja, zelfs in de rest van het land? Willen we ook voor een vijfde achtereenvolgende maal de stad in de bloemetjes zetten, en daarmee ons eigen imago als goedwillende Nederlanders op de poesta? Indien U met uw donatie wederom de wielen wilt smeren, trek ik die bloemenkar graag nog een keertje, zelfs al kost het me disproportioneel veel tijd. Ik verneem graag uw reacties hieromtrent, of verheug mij over uw financiële bijdrage als stilzwijgende instemming.

Ik sluit af met 14 kleurrijke foto's die ik de afgelopen weken in Pécs nam, beelden zeggen immers meer dan woorden!

Met vriendelijke groet,

Simon Wintermans

Initiatiefnemer Tulipécs

Telefoon: +36-20-9258550

E-Mail: panharmo@t-online.hu

Uw gewaardeerde bijdrage voor Tulipécs V kunt U storten op ING: 3492223, t.n.v. S.W., Pécs, Hongarije, o.v.v. 'Tulipécs V'

KLIK HIER voor Pécs in de tulpjes gezet - al voor de vierde keer !!!

PS:
De Nederlandse Stamtafel in mei houden we niet vandag op woensdag 1, maar volgende week op 8 mei, zelfde plek als altijd: Café Paulus, Ifjúsági útja 6, Pécs (naast de bierbrouwerij)! Het café is gesloten op deze dag van de arbeid.

KLIK HIER voor het Café Paulus in Pécs - De Nederlandse stamtafel !!!

Ik sluit af met 14 kleurrijke foto's die ik de afgelopen weken in Pécs nam, beelden zeggen immers meer dan woorden!