Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   Het Hongarije Nieuwsblad                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad

maandag 12 november 2012

De bankjes van Boedapest

Al weer enige weken geleden heb ik met een groep vrienden meegedaan aan een vrijwilligersproject hier. Er werd ons van te voren niet verteld wat het zou gaan worden, dus dat was wel spannend. Wel betekende het dat ik op zaterdagmorgen er al voor zeven uur moest om op tijd op locatie te zijn. Wellicht dat u altijd rond die tijd opstaat, maar voor mij als fulltime student is zeven uur toch wel erg vroeg. Gelukkig wist ik mezelf wel uit mijn bed te krijgen en ging ik vol goede moed op pad.

Eenmaal aangekomen, bleek dat we de bankjes in één van de stadsparken van Boedapest mochten gaan schilderen. Al vrij snel bleek dat zelfs ik met de kwast over weg kon, dus dat was wel zo prettig. Ook hoefden we niet van te voren de bankjes te schuren, dat viel dus ook alles mee. Omdat er een vrij grote groep vrijwilligers aanwezig was, waren we ook binnen een paar uur klaar met schilderen. Het verschil met hoe het eerst was, was goed te zien. Het was ook wel fijn om direct het resultaat van het werk te kunnen zien.

Mocht u dus ooit nog in Boedapest komen, dan.......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!