Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   Het Hongarije Nieuwsblad                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad

dinsdag 5 juni 2012

Villa Tolnay - Rajnai Rizling 2008 (Badacsony)

Een halfjaar geleden was ik (alweer) in mijn favoriete wijnbar in Budapest. De Drop Shop. De zaak was leeg, op een paar man personeel en mij na. Op de toog een aanzienlijke hoeveelheid geopende wijnflessen. Wat hier gebeurde? Ik was getuige van een proeverij voor de wijnkaart. En of ik zin had om mee te proeven. Eh ... ja!

Herkansing

De Rajnai Rizling 2008 van Villa Tolnay was een van de wijnen die me bij was gebleven. Waarom? Omdat de rest hem mooi vond, en ik niet. Ik vond de wijn in disbalans, de onderdelen nog niet op hun plaats. Een paar weken geleden besloot ik de wijn een herkansing te geven en er een fles van te kopen.

Wie waar wat?

Wijnhuis Villa Tolnay is in handen van..........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!