Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   Het Hongarije Nieuwsblad                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad

donderdag 10 mei 2012

Budapest, dag 1

We gaan even naar Budapest, dag 1. Nadat ik de halve nacht had liggen stuiteren van alle adrenaline die die f*kking vliegreis in mij had losgemaakt, besloten Ruud en ik dat we maar eens naar het Vissersbastion zouden gaan. Dat zag er lollig uit, zo was onze diepgaande motivatie.

Maar eerst wil ik even ons Oostblokhotel met u delen. Ik zal wel weer de enige zijn, maar ik vind Oostblokrotzooi echt geniaal. Zo lelijk en onderkomen dat het bij mij wel weer sympathie opwekt. Met zo’n enge lamp die dan op je hoofd schijnt, die gebruikten ze bij de Berlijnse muur vast ook. Mind you, van binnen zag het hotel er trouwens hartstikke goed uit. Niet dat u denkt dat ik daar een beetje in een verrot veldbed heb liggen slapen, ja.

Nou, toen was het tijd voor het Vissersbastion, een fraai neogotisch en ubertoeristisch draakje.

Dat klinkt negatiever dan..........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!