Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   Het Hongarije Nieuwsblad                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad

dinsdag 10 april 2012

Esztergom, Spa-party & Transsylvanie

Hoi allemaal!

Het is ontzettend lang geleden dat ik weer 's wat geschreven heb. Ik heb dus flink wat te vertellen. Ik ben samen met Janneke naar Esztergom gegaan. Dat is een stad in het noorden van Hongarije. Deze staat bekend om de grote dom en vanwege het feit dat het zover in het noorden ligt, dat als je de brug over loopt, je in Slowakije terecht komt. Uiteraard zijn we hier even naartoe gegaan. De Donau volgt als het ware de natuurlijke grens hier tussen Hongarije en Slowakije.

Een tijdje later heb ik mijn eerste midterm hier gehad op de universiteit. Helaas hadden we pas toegang tot de sheets één dag voor het tentamen. Ondanks dat is het tentamen toch redelijk gegaan.

Verder was er hier een spa party. Dit houdt in dat in plaats van dobberen in de normale spa (verhit zwembad), er nu harde muziek, een DJ, bier en heel veel mensen waren. Dit was echt een geweldig feest.

Helaas waren we........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!