Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   Het Hongarije Nieuwsblad                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad

zaterdag 10 september 2011

I loveeee Budapest

Vandaag ging ik tellen hoeveel dagen ik al in Budapest was, en ik ben er pas een week! Het voelt echt alsof ik hier al een maand ben.

Deze week ben ik voor het eerst naar school gegaan en toen ik rond ging wandelen in het gebouw was ik echt in shock. Dit is verreweg de meest trieste school die ik in mijn leven heb gezien, zelfs mijn kleutelschool had nog meer faciliteiten. Er is geen aula of kantine, dus dat betekent dat als je een tussenuur hebt op de trap moet gaan zitten (heel erg comfortabel ja). Het 'restaurant' is een piepklein winkeltje waar ze 2 soorten broodjes verkopen en dat is het.

De lessen daarentegen die ik tot nu toe heb gevolgd zijn me goed bevallen. Ik heb nu psychology, business psychology en hungarian language gehad. Vooral Hongaars is was heel erg bijzonder om te volgen, geen touw vaan vast te knopen!

Ik kom nu nog niet verder dan........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!