Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   Het Hongarije Nieuwsblad                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad

zaterdag 10 september 2011

Eerste dagen Budapest

Ik zit inmiddels al 3 dagen in Budapest, en deze dagen waren echt onwijs intensief! Ten eerste is het suuuper warm (ha-haaa) en ik heb al zo veel indrukken opgedaan en mensen ontmoet!

Ik ben super blij met mijn appartement. Het is vrij groot en het ligt heel erg centraal. Het ligt wel aan een druk kruispunt, maar dankzij mijn oordoppen en mijn slaapmasker slaap ik als een roosje. En mijn huisgenootjes zijn ook nog eens heel erg gezellig!

Het enige minpunt is dat er geen lift is in dit blok, dus ik heb mezelf een driedubbele hernia getild met mijn koffers.

Gisteren heb ik mijn 'introductie' gehad, maar dat..........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!