Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   Het Hongarije Nieuwsblad                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad

zondag 5 december 2010

Jonge man, rijpe vrouw - Stephen Vizinczey

Jonge mannen met oudere vrouwen, dat is helemaal hip. Of het nu om een cougar of een MILF gaat. De Hongaarse schrijver Stephen Vizinczey was zijn tijd ver vooruit en schreef in 1965 al een ’Loflied op de rijpe vrouw’.

Jonge mannen zijn leuker en avontuurlijker............

In dit licht komt de herontdekking van de Hongaarse auteur Stephen Vizinczey zeer gelegen. In 1965 publiceerde hij zijn ’Loflied op de rijpere vrouw’, waarvan wereldwijd miljoenen exemplaren zijn verkocht en dat afgelopen maand in het Nederlands is heruitgegeven. Het boek handelt over de jongeman Andras Vajda, die de liefde ontdekt via tal van affaires met oudere vrouwen, al dan niet getrouwd. Het is geen autobiografisch boek, maar wel gebaseerd op persoonlijke ervaringen. „Ik ben geen deskundige op seksueel gebied, maar ik heb terdege studie gemaakt van de vrouwen die ik heb liefgehad en ik tracht die gelukkige en ongelukkige ervaringen weer te geven die mij tot man hebben gemaakt”, licht de schrijver toe.

Inmiddels is hij 77. Hij oogt vitaal: een gave, nauwelijks gerimpelde huid en een scherpe, levendige blik. Hij praat midden in het café van een Haags hotel met gemak onomwonden over seks en schuwt woorden als fuck en pussy niet...........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!