Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   Het Hongarije Nieuwsblad                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad

donderdag 16 augustus 2012

Tourverslag Jam de la Crème naar Sziget (deel 4)

Zeven dagen achter elkaar een jamsessie van minimaal drie uur per dag doen is niet niks. Het legt een flinke druk op de muzikanten en nu we over de helft zijn van het festival begint dat ook zijn tol te eisen. De vierde en vijfde sessiedag zijn beduidend minder dan de dagen ervoor. Gelukkig wordt het vuur op de een na laatste sessiedag weer hervonden.

Een van de thema’s die deze dagen verschillende keren voorbij komt, is het schijtlied. Het wat? Ja inderdaad, het schijtlied. En dat gaat als volgt: “Ik moet poepen maar ik wil niet op de dixi / Ik ben bang in het donker als ik niks zie / Ik moet vegen maar ik weet niet waar, ik moet vegen maar ik weet niet waar”. De tekst is afkomstig van Marcel, maar wordt uitgevoerd door de Kern Koppen.

De terugkerende bezoeker van........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!