Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   Het Hongarije Nieuwsblad                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad

maandag 6 februari 2012

Palinka.

Toen ik gisteren mijn stevige stappers weer eens had aangetrokken, kwam ik al na een paar honderd meter van ons huis, je raad het al, ‘zigeuners in nood’ tegen. Er zat een joekel van een gat in hun dak -hoe zomaar ineens? Het sneeuwde. Natuurlijk weet iedereen in Drávatamási dat wij een prachtige, nieuwe uitschuifladder in ons bezit hebben. Dus... Ik terug naar huis om het ding op te halen.

Vervolgens toch nog een heerlijke wandeling gemaakt en onder meer bovenstaande gevederde vrienden gefotografeerd.* Op mijn weg terug kwam ik weer langs het huis met het gat, er was een heus oploopje ontstaan. Snel tegen Prem vertellen, wie weet levert het weer een magisch foto-momentje op.

Nou dat hebben we geweten!

Prem was al wel twee uur weg toen ik.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!