Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   Het Hongarije Nieuwsblad                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad

donderdag 10 november 2011

Treinen, (wentel)Trappen en(een hele boel) Treden

Mijn laatste blog is al weer een een tijdje terug, in de tussen tijd is er veel gebeurd.

Zo heb ik (eindelijk) een simkaart gehaald met hongaars nummer. Want het iets goedkoper maakt om hier te bellen en te smsen.

Ook ben ik weer een beetje rond gaan reizen.
Zo ben ik vorig weekend naar szentendre gegaan, een dorpje 20 km van boedapest, vergeleken met boedapest is het een klein dorpje(maar wel met flats).
Ik heb er heerlijk rond gelopen met de laatste beetje zomer dat er hier nog in de lucht hing.
Omdat na vorig weekend de temperatuur flink is gaan dalen.
Dus is het maar weer de lekker warme virgo trui uit de kast halen.

Dit weekend ben ik weederom met de trein rond gaan rijden, zo ben ik op aanraden van mijn begeleider naar Esztergom en Gödöllö geweest.
Gödöllö is een dorpje, net als szentendere kleiner dan boedapest, meet een groot kasteel waar the royal familie altijd heeft geleefd.
Ik heb wat door het kasteel gedwaalt. Het was zeer mooi veel goud enzo.

Maar het grappigste van de hele dag vond ik..........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!