Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   Het Hongarije Nieuwsblad                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad

dinsdag 9 augustus 2011

Budapest, Bánk

Hello People!

Moeilijk voor mij om weer om te schakelen naar Nederlands, maar ik zal het maar weer even proberen

Dinsdagavond super stapavond gehad in Budapest!

Ik had me omgekleed en wilde aan de Engelse meiden vragen hoe lang ze nog nodig hadden voordat ze klaar waren. Gelukkig zei ik dit niet hardop want hun outfit bleek hun stapoutfit te zijn: grijs hempje, kort broekje met 10 felle kleuren, vestje in het geel en legerschoenen??! Typisch Engels vond ik het wel! haha
Super leuke avond gehad. Veel clubs in de open lucht, de kelder of zonder dak, met vele aparte kamertjes.

Woensdag naar de Gellert Baths geweest.... heerlijke spa, mooie architectuur, lekkere massage!

's Avonds op het balkon (met prachtig uitzicht) nog beetje cultuur-uitwisselingsgesprekjes gehad over de gypsies en de redenen waarom de 'oudere' bevolking zo reageert op studentjes met backpack.

Donderdag ben ik impulsief meegegaan naar het Bánkitó fesztivál in Bánk, samen met meid die in het Hostel werkt. Trein langs verlaten stationnetjes met van die mannetjes die zo'n sein afgeven als de treinen kunnen doorrijden (zoals die opa van flodder in de serie!!).

Ik was zowat enige buitenlander op het festival. Super leuk en gezellig........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!