Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   Het Hongarije Nieuwsblad                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad

vrijdag 27 mei 2011

Wij komen, we komen er aan! Niets kan mij nog tegenhouden, ik kom er aan

De laatste uurtjes in het hart van Hongarije zijn gestart voor mij.

En alhoewel ik er enorm naar uitkijk om iedereen terug te zien, ik zou graag nog wat langer blijven.
Terugkomen doe ik dus zeker.

De laatste dagen heb ik niet zo veel meer meegemaakt maar ik wil jullie mijn spannende en grappige verhaaltjes toch niet onthouden..

Mijn tripje naar Duitsland verliep vlekkeloos.. de terugkeer verliep minder vlekkeloos.
Voor de verandering wou ik nog eens met het vliegtuig gaan.
Zo gebeurd, zo gedaan..
Omstreeks 16u10 krijgen we een lieftallige dame te horen die ons kan meedelen dat het vliegtuig nog niet geland is en rond 17u10 verwacht wordt, waarna eerst de passagiers moeten uitstappen en wij dan kunnen instappen.
Gezucht en gekreun alom, maar ja wat doe je er aan.
Wanneer het grote moment dan eindelijk is aangebroken hebben ze blijkbaar bij wizzair een nieuwe regel uitgevonden, namelijk aan de gate je handbagage meten..

Als dat geen geldafpersing is dan weet ik het ook niet meer.. want de keuze is: als het past, mag het mee. Als het niet past, laat je het hier of betaal je 60euro.

Het was dan ook niet verwonderlijk dat.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!