Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   Het Hongarije Nieuwsblad                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad

vrijdag 20 mei 2011

Je kan het zo gek niet bedenken of het is.. Budapest!

Mijn laatste stagedag is vandaag officieel geeindigd..
dat doet toch wel een beetje raar.

Maar eerst eens uit de doeken doen wat ik nog allemaal meegemaakt heb!
We hadden wat gasboiler problemen dus ik heb eindelijk onze huurbaas eens gezien.
Wat een grappige vent is mij dat.
We hebben terug warm water dus dat probleem is van de baan.

Op een dag ging ik naar de school, ik trok de deur dicht en wat zag ik daar? Een gouden deurknop!
Wow, ik wist niet dat ze dat hier konden veroorloven (je snapt mijn sarcasme wel als je weet hoe het er hier in de gangen uitziet..)
Wanneer ik terug thuis kwam diezelfde dag was hij uiteraard al verdwenen..

Wie hangt er nu ook een gouden deurknop op een vervallen deur..............

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!